Samozrejme, ze jde o kontrolu - na cernym podkladu toho moc nevymyslis.
Ani jsem necekal, ze by nekdo hned sedl a ten plugin prepsal. Slo mi o to,
jestli je to technicky mozny. Snad kazdej s alespon pulkou mozku chape ten
tenkej led mezi odvozenymi daty a obslehnutim komercniho podkladu. Ale to
nebylo podstatou my otazky.

Lhotas