> Mam Windows a JOSM a barevna CENIA mi jede uplne krasne. Uz jsem skoro
>  vsechny svoje GPX trasy porovnal a zanesl do OSM - fakt parada. Pokud mate
>  problem s projekci, mate zrejme jeste z UHULU nastavenou projekci
>  EPSG:4326. Prepnul jsem to na Mercator a je to jak p*del na hrnec.
*** vsechna WMS funguji s geodetickym datumem EPSG:4326 (WGS84). To co
se nastavuje v JOSM je projekce, kterou jsou jen ruznym zpusobem
zobrazenim datumu EPSG:4326 (WGS84).
Ta terminologie je v JOSM trochu nestastna, ale zjednodusene:
*datum* - popisuje pouzity elipsoid, souradnice, vychozi body, jednotky...
*projekce* - popisuje jak data definovana podle geodetickeho datumu
zobrazit, (obvykle je volime co maji zkreslovat: delky, uhly, plochy).

Nynejsi problem je IMHO zpusoben posledni verzi pluginu WMS 3.0 a neni
na platforme zavisly. Stahnete si predposledni verzi WMS pluginu 6788
z:
http://gis.templ.net/wmsplugin.jar
a tu zatim pouzivejte.

PS: neuzivejte server CENIA ale BNHELP. CENIA nema korektni vystup v EPSG:4326

hanoj