Asi jsem se spatne vyjadril, prave cyklotrasy je krasny priklad
koexistence obou zpusobu znaceni - pres tagy cest a pres relace.
Rozhodne nechci rusit stavajici zpusob.

Osobne si sice myslim, ze vsechny nefyzicke veci by se mely resit
pokud mozno pres relace, protoze jinak to IMHO celkem zneprehlednuje
databazi a komplikuje renderovani a nejake slozitejsi dotazy do DB. A
taky je to vic prace s tagovanim - u relace vyplnite ty tagy jednou a
pak uz jen prirazujete.  Ale to je muj osobni nazor a  nikomu to
nevnucuji. Jen jsem chtel navrhnout, jak to delat pres relace.

=TT=