Ahoj,

tak dnes jeste jednou. Udelal jsem generalizaci na 20metru + odstraneni
ostrych vycnelku (30stupnu a rozvor max. 50metru). Minimalni plochu jsem
urcil na 60x60metru.

Jine varianty byly moc bodu... Takto je to:
2.567 multipolygonu
75.940 polygonu
1.747.590 nodu

Mne se to opticky zda hezci nez to predesle. Zkuste ohodnotit. Nyni jiz
zkompilovane pomoci MINGW, takze snad bez problemu.

http://www.web2net.cz/osm/viewer_080804.zip

Pak bych potreboval poradit jakym zpusobem uploadovat takove mnozstvi dat.
Ma OSM transakce? Mam zaruceno, ze jedna davka, pokud spadne spojeni se
rollbackne? Mate nejake zkusenosti, nastroje apod? Staci velky OSM rozdelit
po polygonech a pak necim uploadnout? Bude to takto bezpecnejsi?

Dik