Ahoj!

> Tak posledni dotaz. Vzniklo mi asi 33 souboru velikosti 5MB v OSM formatu.
> Nechceme pred tim nez se vse posle do OSM soubory rucne poopravit? Zrusit
> zbytecne cesticky v lesich nebo naopak hodne viditelne osklivosti? Kazdy by
> si mohl vzdy vzit jeden soubor (napr. poslat email ze zacina delat na 23),
> vycistit ho a pak uploadnout.

Myslim ze neni duvod tohle delat _pred_ uploadem -- tech zmen nebude
tak moc a jediny co takhle vznikne bude velky zmatek. Mnohem
jednodussi bude kdyz kazdy po uploadu zkoukne casti ktery ho zajimaji
-- az bude mit cas/naladu.

> Co rikate? Nebo zacinat uploadit... Pockam tak 2 hodky na odpovedi :)

Uploadit...
                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html