> vodstvo je bud z UHULu nebo z LANDSATu. O jinych legalnich zdrojich nevime.

mno, ČHMÚ nabízí k volnému použití mapu rozvodnic ... nezkoušel je někdo
kontaktovat, jestli by nedali i GIS_PVV, tj. jejich mapu povrchových vod)?

... asi je to naivní (možná i myslet si, že to nikoho přede mnou nenapadlo),
nicméně jak známo, líná huba holý neštěstí, a čas od času takový optání přeci
jenom vyjde

K.

p.s.

> to je zatim otazka. Do budoucna by bylo dobre resit to relacemi, ale v
> soucasne dobe to hodne lidi resi podle popisu na
>
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/Editing_Standar
>ds_and_Conventions

dík ... sice tomu zatím tak úplně nerozumím, ale určitě je to to, co jsem
hledal ;-)