Ahoj,

takze soubory ke koukani/uploadovani jsou:

http://www.web2net.cz/osm/lesy_001.osm.bz2 az 033

Dale jsem zkusil uploadnout 001 (takze ten uz v OSM je). Trvalo to asi 3
hodiny. Napadlo me totiz, ze send je vetsina casu. Pote staci z JOSMu ulozit
uz aktualizovana IDcka a muze se v pohode editovat bez stahovani dat
(vyzkousel jsem). Takze ten kdo uploadne a nechce se mu editovat chyby
nejblizsi dobe, tak by mel ulozit aktualni IDcka a poskytnout je k editaci,
aby se jednoduseji ihned opravovalo. Asi to jde nejak vypreparovat z
planet.osm, ale to ja nevim jak. Tohle jsou krom toho pouze tyto nove lesy.
Muj (jiz neaktualni) send je.

lesy_001_send.osm.bz2

Jestli Vas napada lepsi zpusob sem s nim...

Tuto sekci si tedy zatim beru na starost a po opraveni hrubych chyb pujdu na
dalsi. Vymyslel jste tedy nekdo postup? Mozna by vice lidi ladovalo
rychleji, ale ja bych to delal nejmene mesic (3 hodky denne je pro me asi
maximum).