On 13/08/2008, Michal Kovar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> No on je ten lesejk taky asi z milionu bodu - koukal jsem na to v JOSM a
>  nestacil jsem valit voci, co je to za zmatek. Tohle je halt dan za
>  automaticky pridavani. Dle meho soudu bude nejlepsi ten lesejk nejak

Jen asi 5000 :) Teda ten samotny vnejsi okraj.

>  rozrezat - a ono to pujde - a poskladat znovu. Ja tohle delam u Cerchova -

To jsem uz udelal ze jsem od toho kus urizl, ale se soucasnym JOSM je
to opruz, zadnou nativni podporu pro derave polygony nema. Takze to
znamea ted rozrezat lesy, odklikat hromady podivnych upozorneni, pak
rucne vytvorit novou relaci (editor relaci v josm ale postrada cokoliv
jako presets nebo nejake autocomplete), rucne najit nove inner bloky a
prehazet je do nove relace. Holt sumava = 1 velky lesni polygon se 133
dirami :)

A Meerkartor to taky neumi ...

>  tam jsme byli aktivni jeste pred importem, tak tam mame spoustu lesu
>  dvakrat.

V Praze taky, tam jsou jednak stare lesy z doby pred prvnim uhul
importem, pak lesy z prvniho "prilis podrobneho" importu a jednak lesy
z noveho uhul importu. Resim to tak, ze beru ty z podrobneho uhulu (v
praze je lesu malo a ty z noveho uhulu jsou casto prilis hrube a lezou
do silnic a dalsich jinych objektu, ty podrobne sedi vetsinou dobre),
slucuji plochy, overim lehce jestli to sedi ve WMS uhulu a pak ostatni
prekryvajici mazu :)

Martin