Pavel Machek napsal(a):

> Aha, a kdyz je tam "cyklisto ved kolo" tak se napise bicycle=leash? ;-)
>
> Uz jsem uvazoval o tagu horse=unsuitable (pro veci jako je tohle,
> ruzny cesty posypany sutrakama, a podobne, kde se projit da ale jaksi
> to neni ono).

Pro me je podstatne co bys tam chtel mit ty. Ja tam na koni nepojedu,
ale kdyz tam dam, ze horse=yes a ty tam pricvalas, realne hrozi, ze kone otocis
smerem na mistni zastupitelstvo.
No a kdyz dam horse=no, zase prozmenu nedojedes na Vochtanku, kde by pro tveho
kone meli plny servis a lepsi pristupova prava.
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.0778&lon=16.31197&zoom=16&layers=B00TTF

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!