Nechci flamovat, ale proti tomu jsi mel protestovat v devadesatych
letech. Ted uz je pozde. Tu praci samozrejme zaplatili danovi poplatnici
a z 99% se provedla. Je zajimave, ze kdyz je to takova hovadina, ze se
proti tomu nezvedla obrovska vlna protestu a akademici nebyli ukamenovani.

Spis mi rekni jediny duvod, proc opisovat chyby, kdyz se daji opravit? A
proc zanaset chyby tam, kde nejsou? Jaky je k tomu racionalni duvod?

Nebo navrhuji se na velka pismena vysrat uplne a psat vsechno malyma a
bez hacku a carek. Pro zjednoduseni take navrhuji sjednotit 's' a 'z',
'y' a 'i', 'd' a 't'. Zrusme carky ve vetach, protoze je to take moc
komplikovane. Proste na uroven materinky. Zaroven navrhuji, aby se v XML
zavedla ignorace rozdilu malych a velkych pismen, nebot je to hovadina
vymyslena akademiky. V HTML a SGML to bylo preci uplne jedno, tak proc
ted zavadet neco jineho?

Jeste bych Ti rad rekl, ze to neni jen nase ceske specifikum. Treba
Svedi a Norove hromadne prestali psat velka pismena u podstatnych jmen
po druhe svetove valce, aby svuj jazyk oddalili od nemciny. A zkus jim
rict, ze je to zbytecne a ze budes nadale psat s velkymi - ti Te pozenou.

P.S.: Vice se nad ignorantstvim (nikoli lenosti) rozcilovat nebudu, leda
bych dostal opet nejakou odpoved, ktera bude vylozene stat za to