na wms neni potreba skoro zadny disk a data lze rozdelit do dlazdic
(umn mapserver), takze se podstate zrychli jejich nacitani

nacitani aktulaniho vyrezu ve vektorove podobe by melo byt mozne pomoci WFS

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com
GPG: http://www.les-ejk.cz/pgp/jachym_cepicky-gpg.pub