On Thu, 18 Sep 2008 05:45:23 +0200, BH <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Tím bychom se ale ochudili o možnost zjistit, jakou adresu má ta hospoda
(nebo jaký obchod je na nějaké adrese). Nejrozumější řešení mi připadá
udělat kolem toho bodu (který reprezentuje vchod) plochu (která
reprezentuje dům), spojit je dohromady pomocí čísla popisného, a přidat ty
tagy s hospodou té ploše.

> Jenze pak nekdo hospodu ci obchod smazne (zrusili ji, ze ...) nebo
> presune na druhy konec mesta (obchod se prestehoval, tak s tim bodem
> hybnu) a to ze to je nejen hospoda/obchod ale i adresni bod mu treba
> nedojde ...
>
> Jak se pak treba bude resit situace kdy na jednom cisle jsou treba dva
> obchody vedle sebe? Ja bych dal proste dva body shop=<neco> vedle
> vchodu ..
>
> Mit to zvlast mi prijde vice odolne vuci ruznym chybam a prehmatum.
> Dost softwaru ma nekdy i problemy pokud se tagy nevhodne kombinuji
> [...]

Petr Dlouhý