Ahoj,

On Tue, Oct 07, 2008 at 08:09:17PM +0200, Petr Dlouhý wrote:
> Jsem přesvědčen, že je nutné aby vyslovily souhlas s použitím pod licencí
> CC-BY-SA. Navíc je nesmíme uvést v omyl, co ta licence vlastně znamená
> (pokud to tam nenapíšeme, tak by to asi nemělo vadit; ale pokud tam
> napíšeme výslovně nepravdu, tak to už košer není).
>
> Upozorňuji, že toho o právu moc nevím, takže se můžu mýlit.

pletes se. Musi vyslovit souhlas s vytvarenim odvozeneho dila. Pokud vyslovi
souhlas pro OSM (tak jako to udelal treba Yahoo Inc.) tak je vse v poradku.
Samozrejme nemuzeme jejich ortofotomapy pak dat na web pod CC-BY-SA, ale
muzeme na zaklade nich vytvaret produkt pod touto licenci.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: [EMAIL PROTECTED]