'hoj,

na http://osm.hajnet.cz/turist/ je výsledek mého snažení vygenerovat mapu
České republiky s turistickými značkami (resp. za chvíli bude, až se všechno
uploadne) až do zoomu 16, kdyby se to někomu hodilo ...

jako základ jsem použil defaultní styl generovaný z osm-template.xml, přidal
jsem turistické trasy a ... zapomněl jsem na rozcestníky, časem se tamtéž
objeví aktualizace i s nimi

kdyby někdo věděl, jak napsat pravidla tak, aby souběh tras vyšel v
nějaké "koukatelné" podobě, sem s tím, prosím

vzhledem k tomu, že renderování trvalo skoro týden na stroji, který není ještě
úplná vykopávka, budu se snažit rozběhat renderování aktualizací "on
demand" - opět, jakákoliv pomocná ruka vítána

K.