Petr Nejedly píše v Pá 10. 10. 2008 v 00:39 +0200:
> Krom sve oblibene logovaci GPSky (QStarz Q1000) mam ted jeste i navigaci
> (Mio Moov 360U). Ta sama od sebe neloguje. Logovat na ni umim (mirne
> hacknuta),
> jenze kdyz bezi logger, nefunguje navigace.
>
> Neda se to nejak priohnout aby to logovalo porad (na SD je mista...) ale nejak
> umoznilo te vestavene aplikaci pristup ke GPS?

Prý to jde to i obráceně - přiohnout QStarz Q1000, aby logovala a
zároveň navigovala a umožnila stahovat logy přes BT. Pod názvem resistor
hack se to dá najít na webu. QStart Q1000P už to umí od výrobce.

V podstatě jde o to, že Q1000 nemá propojen Tx na BT modulu s Rx na GPS
modulu.

Má to jednu bezpečnostní implikaci, o které výrobce u Q1000P taktně
mlčí... Já raději také, neb chytrým dojde sama.