> UIR-ZSJ
> kde jsme nezískali výslovný souhlas
> (Systém poskytování statistických informací ČSÚ odpovídá zásadám a
> požadavkům zákona č.365/2000 Sb.)

Hmm .. je nekde nejaky uplny seznam vsech instituci co spadaj pod statni spravu?

> http://www.czso.cz/csu/rso.nsf/i/prohlizec_uir_zsj
> * obsahuje obce cca. 6500 jako body JTSK x/y

To by slo vyuzit - ten import mixovanych dat z wikipedie je jednak
relativne nepresny (misty i pul kilometru vedle), jednak neobsahuje
vsechna data (asi 800 obci, kde byla nepresnost prilis velka nebylo
importovano)

> * nově obsahuje místní části jestli si dobře pamatuju cca. 15000  jako
> body JTSK x/y

Mistni casti jsem neimportoval vubec ... protoze nebyly :) Takze i ty
by se tam mohly docpat ...

Martin