To jde, pokud podminka je jednoducha, ale pokud chci neoznacene ways,
ktere ale nejsou casti relation, tak na to uz asi xapi ponekud
nestaci. A ani nepredpokladam, ze by to dokazalo najit prekryvajici se
lesy :)

Cas od casu si takhle z xapi vyzadam typicke preklepy pro cely svet a
hromadne to opravim (residental -> residential, town_hall -> townhall,
atd ...), ale napadlo mne napsat nejakou komplexnejsi kontrolu
(vyhledove s mnoha podminkami a kontrolou i kombinaci tagu)

Martin