On Wed, 19 Nov 2008 18:10:54 +0100, Zdeněk Pražák <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

Pokud nevíte, jestli je tam opravdu přejezd, tak je asi jedno, jestli mají
společný bod nebo ne (já společné body nedělám) protože jeden způsob
explicitně říká, že se z železnice na silnici dostat nejde a druhý zase
projde validátorem.
Pokud víte, že tam ten přejezd je, tak tam ten společný bod být musí, a má
mít tak "railway"="level_crossing".
Pokud je tam most nebo podjezd, tak stejně jako kdekoli jinde.

> Chtěl jsem se zeptat jak mám provést  křížení silnice nebo obecně cesty
> s železnicí. Musím kliknout na železnici nebo mám cestu přes ni
> přetáhnout.
> Pokud mám kliknout tak jakým tagem mám posléze označit společný bod
> Děkuji za radu, Pražák

Petr Dlouhý