Ondrej Novy napsal(a):
> Ahoj,

> napr. v Brne je naprosto normalni pouzivani cisel orientacnich (jak v dopisove
> komunikaci tak jinde). Cisla popisne nepouziva v podstate nikdo. Pak ovsem
> vznikaji balani situace:
> Bozetechova 1/2 a
> Bozetechova 22/1
> ^^ realne existujici pripad :). Na obalce je psano Bozetechova 1, kam dorucite
> dopis? Nastesti jsou obe budovy stejne fakulty, ale ukazuje to na silenost v
> znaceni adres v CR.

Podle obecne uznavanych pravidel se vzdy adresuje cislo popisne,
popripade evidencni nebo nahradni(to je u takovych tech zvlastnich typu
budov jako provizornich). Pokud existuji obe, tak je mozne orientacni
vypustit (nebot budova je urcena jednoznacne) nebo psat zasadne ve tvaru
POPISNE / ORIENTACNI. Pokud to nekdo napise obracene, tak je to trotl.
Adresovat pouze orientacni bych taky nedoporucoval - koneckoncu se totiz
muze stat, ze v jedne ulici nejenze budou stejna s popisnym, ale muzou
tam byt orientacni i dve stejna (rohove baraky casto patri do vsech ulic
a mohou tak mit vice orientacnich cisel).
Cisla orientacni, jak nazev napovida slouzi pro orientaci postaka v
terenu a s jednoznacnym urcenim budovy nemaji nic spolecneho - postak se
jukne za lomitko a vi ve ktere casti ulice ma hledat, ale kdyz tam
dojde, tak se musi podivat, jestli sedi c.p.

Procez Ulice 1, chapu jako Ulice c.p. 1 a nikoliv c.o. 1. Ulice 1/2 je
c.p. 1 / c.o. 2

Jinak ani CSU ani MICR oficialne cisla orientacni nezpracovavaji, je to
IMO vydobytek posty.