Ahoj,

v novem JOSM jsem si vsiml, ze pri pouziti 'Q' pro udelani ctvercu to varuje
pri pouziti EPSG:4326 (coz je asi WGS 84) ze objekt nebude spravne pravouhly.
Prepl jsem si teda projekci na Mercator (coz bude asi UTM). Zkusil jsem si par
objektu ortogonizovat a zda se, ze pri renderovani Osmarenderem vypadaji na
webu opravdu spravne. Problem ovsem je v tom, ze UHUL WMS neumi prepocitat sve
fotomapy do UTM (coz je asi docela logicke, protoze ten prevod u rastrovych
dat asi nebude snadny). Ale i presto, ze pres WMS nacitam EPSG:4326 tak
rastrove mapy perfektne sedi - stejne jako predtim.
Je to tim ze v nasich zemepisnych sirkach ten rozdil neni tak znatelny a kdyz
to nacita po malych tiles z WMS tak nejde poznat?
Co doporucujete pouzivat za projekci v JOSM? Jak idealne kreslit hranate
objekty tak, aby vsude (webu, GPSkach, ...) vypadaly hranate a ne jako
kosodelniky?
Po prepnuti projekce na UTM jsou nektere dlouhe ulice takove 'zubate' (v miste
krizovatek samozrejme) - predpokladam ze kdyz je tedy srovnam do linky
podle UTM tak je to 'spravne'?

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy