> Vloni kolem 1. září proběhlo na mezinárodním talku diskuse na toto téma:
> "Feature Proposal - RFC - waterways/ditch"
>
> Debatovalo se nad výkladem slov "ditch" a "drain" anglickými mluvčími.
> Jak to dopadlo, nevím, nesledoval jsem.
>
> Takže jaký je závěr - mám použít tag stream a nerozlišovat jestli voda teče
> celý rok nebo jenom někdy ?

ztratit tuto informaci by byla škoda :-/

zaveď si svoje značení (resp. dej ho na českou wiki), a zapiš si někam za uši,
že až se to rozhodne, tak se má udělat hromadná záměna ;-)

K.

p.s. podle mě je hádka mezi "ditch" a "drain" nesmysl, to jsou uměle vytvořené
(nevysychající) kanály, správně by bylo "wadi", popř. "wash" (k čemuž je prý
synonymum "arroyo", hm ...)