On Tue, 13 Jan 2009 22:04:44 +0100, Michal Grézl <michal.gr...@gmail.com> wrote:

> 2009/1/13 Petr Dlouhý <petr.dlo...@email.cz>:

Potlach jsem použil cca 1x, takže o něm nic nevím. S tím JOSM to ale určitě
není pravda. Jsem si jist, že před rokem to tam bylo a předtím asi taky. V
posledním týdnu dělali něco s podporou multipolygonů, ale víc o tom nevím.

> funguji, objekty v relaci se obtahnou modre. Dokonce to tam funguje uz
> dlouho, narozdil od josm, kde to snad ma fungovat tak tyden zpatky
> (jeste jsem to nezkousel)

> Zcela urcite ano, pokud to podporuje kosmos, pomoci ktereho se to
> momentalne renderuje, vyzkousim to.

Já jsem to právě dělal na Šumavě a v Krkonoších pomocí relací, a zatím se to
nevykreslilo, takže se to buď ještě nevykreslilo, nebo se to vůbec nekreslí a
nebo jsem to špatně otagoval.

--
Petr Dlouhý