> prosím o případné opravy/úpravy/doplnění. Grafy a schéma hodlám ještě
> aktualizovat.

Jedna hnidopišská poznámka k [[Image:Czech roads chart.svg]]: délka se
anglicky píše length, nikoli lenght.

> Potom "...svobodné alternativy k Google Maps" se mi nezdá moc
> výstižné, protože OSM je mnohem víc. Co třeba "mapová wikipedie"?

To mi nepřijde úplně fér, je to trochu parazitování na cizí značce.
Proč se s někým konkrétním srovnávat (a proč zrovna s Google Maps,
když u nás jsou IMHO populárnější/známější třeba mapy.cz) a nenapsat
prostě, kdo/co jsme (tedy projekt, kde dobrovolníci vytvářejí mapový
server se svobodně šiřitelnými daty).

-- Petr Kadlec / Mormegil