Martin Kokeš napsal(a):

> LOL. Já nepsal, že jsem konstruktér toho čipu. Místo na
> talk-cz@openstreetmap.org jsi měl psát na serv...@mediatek.com. Možná,
> že předností toho čipu není čím víc kanálů, tím víc Adidas (i když za
> pár let se to může třeba hodit, až nám budou možná lítat nad hlavama
> GIOVy), ale citlivost a spotřeba energie.

No ja sice take nejsem konstrukter toho chipu a me znalosti GPS systemu jsou
omezene, ale soudil bych, ze na kazdy satelit nasadi vic kanalu s ruznym fazovym
posunem a tim rychleji/lepe dosahne locku.

Po pameti, nemusi byt presne/spravne:
Ono totiz GPS signal se ani tak neprijima jako spis tusi. Ostatne jak
chcete prijimat cosi, co je 30dB pod urovni sumu? Takze takovy kanal GPSky
funguje tak, ze si generuje tu pseudonaodnou sekvenci s urcitym posunem
a zkousi ji korelovat s tim prijatym sumem. A pokud se s tim posunem trefi,
tak najde statisticky vyznamnou korelaci. Normalne by jeden kanal pro jeden
satelit (kazdy mi jinou sekvenci) postupne skousel ruzne posuny, az by se
trefil. Takhle muze prohledavany rozsahu posunu rozdelit mezi vice kanalu.

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!