Karel Volný napsal(a):
> 'hoj,
>
> chtěl jsem doplnit jména rybníků v okolí trasy, co se teď snažím nasypat do
> mapy, a zjistil jsem, že tyto rybníky jsou označeny jako natural=water
>
> podle wiki (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural=water) by se ale
> takto měla označovat jezera a jezírka; pro lidmi vytvořené nádrže (= rybníky)
> by se asi mělo používat landuse=reservoir
> (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse=reservoir)
>
> jenže když jsem to zkusil změnit, tak se mi ta plocha přestala vykreslovat,
> ačkoliv podle wiki by to oboje měl být modrej flek

> [...]
Já teda nevím, ale mně Merkaartor 0.13pre1 vykresluje správně jak
reservoir tak water (style MapnikPlus). Osobně dělám natural water v
JOSMu s tím, že se ve "svém" okrese k tomu následně vrátím. IMHO
analýzou OSM lze podle názvů rybníků docela dobře otagovat správně každý
rybník/jezero (předpokládám, že rybníky u nás převažují), a to hromadně
v rámci některého z velkých úklidů. Myslím, že zbytečné soustředění se
na detaily ohledně tagů je často kontraproduktivní a mně osobně to třeba
odhání od důležitější práce (správného zákreslení). Hlavní je, že se to
správně vyrenderuje a cizelování se člověk může vždycky vrátit.

MK