hanoj napsal(a):
> 5) Ne tak na tady:
> http://www.otevrete.cz/forum/viewtopic.php?p=3447#3447

No já tam vidím teda něco úplně jiného.

Kužílek: "Takovým bývá rejstřík, který je zřízen na základě zákona a též
je zákonem stanoveno, že je každému volně přístupný."

Ve Vodním zákoně je (pro mě zcela jasně) napsáno, že (kráceno a
nahrazeny odkazy) "zjišťování a hodnocení stavu povrchových a podzemních
vod slouží k poskytování informací veřejnosti" a "Ministerstvo
zemědělství a Ministerstvo životního prostředí postupují při správě
informačních systémů podle odstavců 3 a 4 podle zákona o informačních
systémech veřejné správy."

Pro jistotu jsem tam vznesl dotaz, nicméně je to myslím jednoznačné sdělení.

MK