From: Petr Dlouhý [mailto:petr.dlouhy(zavináč)email.cz]
Sent: Tuesday, February 24, 2009 9:18 AM
To: Vrančíková Marie Ing. 900720
Subject: Re: Formulář: Dotaz - Ostatní, Dobrý den, píšu Vám jménem projektu
Openstreetmap (http://www...

On Fri, 20 Feb 2009 10:57:52 +0100, Vrančíková Marie Ing. 900720
<VrancikovaM(zavináč)dpp.cz> wrote:

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Než váš návrh předložím na emailové konferenci rád bych
se ujistil, že si opravdu rozumíme. Nechceme schémata jako taková nikde
propagovat nebo jinak šířit. Jde nám o to přidat do naší mapy informace
týkající se dopravních podniků (zastávky, linky a podobně) - nepotřebujeme
schémata, stačily by nám ty informace například v textové podobě
(především sledy zastávek jednotlivých linek a podobné).

--
Petr Dlouhý

--
Petr Dlouhý