2009/4/21 Zdeněk Pražák <zpra...@seznam.cz>:

> Mám dotaz zda se někomu již podařilo nahrát nějaké úpravy mapy. Já jsem se
> pokoušel nahrát to co jsem udělal za několik posledních dní.
> JOSM poslední verze po mně chce komentář k nahrání, poté se rozběhne
> nahrávání dat, data se posílají cca 20 sekund a poté se neděje. Když se
> podívám zda se připojuje JOSM na web, tak připojení trvá pouze cca 20 sekund
> a poté se nic neděje, žádná data se neposílají.
> Po odstřelení nahrávání a opětovném pokusu se vše opakuje - cca 20 s se
> posílají data a poté zůstane hláška nahrávám data a nic se neděje.
> Pražák

db se teprve ted prepnula zpet do rw rezimu s aktivnim api 0.6, fsecko
je pomale a nezarucenefunkcni.

z twitteru:
firefishy1#osm #openstreetmap New API 0.6 is live. Will be slow for a
number of hours.about 10 hours ago from twhirl

takze api je funkcni 10 hodin, coz znamena ze fsichni na svete
uploaduji jak o zivot.

--
Michal Grézl
http://walley.org