Ahoj,
ještě mě napadlo, že pokud máš seznam pražských MHD zastávek a skript
jak to komparovat s OSM, jestli by nešlo udělat nějaký pravidelně
aktualizovaný seznam toho co není v OSM, jako to bylo se silnicemi 3.
třídy. Zastávky se s trochou místní znalosti dají dobře odvozovat z
Norcu, takže bychom mohli mít brzy Prahu kompletní.
=TT=