Petr Dlouhý píše v Po 04. 05. 2009 v 02:18 +0200:
> [...]
> Představuji si to tak, že by se otevřelo dialogové okno se seznamem dosud
> nepřiřazených adres seřazených podle jména ulice a podle popisného
> (směrovacího) čísla; alternativně by mohl být seznam seřazen pouze podle
> čísla popisného (směrovacího). Uživatel by kliknutím na mapu vložil právě
> vybranou položku ze seznamu, která by zmizela, a vybrala by se položka o
> jedno vyšší. Pokud by uživatel kliknul do libovolného místa seznamu, tak
> by od toho místa pokračovalo, tudíž by se přiřazovaly adresní body ze
> zvolené ulice. Uživatel by tedy pouze klikal na mapu a přidával body.

Máte pravdu, že tato možnost je ještě lepší. Zároveň však bude pracnější
aby se ji podařilo implementovat dostatečně přívětivě pro uživatele...

> Jestli budu mít čas, tak se na to kdyžtak podívám.

Bylo by to prima, pomoc bych uvítal. Než se vrhnete do kódování, bude
asi lepší se ještě domluvit -- např. pravděpodobně budete potřebovat
třídu HouseProblemFinderEngine, která je momentálně příšerně
zbastlená...

Možná by také nebylo od věci se domluvit na nějakém verzovacím systému.
Používáte GIT? Nebo raději centrální JOSMí SVNko (do kterého však sám
zatím nemám přístup)?