Chyba WMS to vubec byt nemusi. Spis je to chyba WMS pluginu. V OSM se
tento problem resi tak, ze kdyz se renderujou dlazdice, tak se renderuje
dvakrat vetsi rozmer a bere se prostredek. I tak se ale nekdy stane, ze
se neco urizne. U KM je obecne asi toto chovani akceptovatelne - kdyz me
zajima nejaka cast, na ktere nelezi definicni bod, proc by mi tam mel
precuhovat kus toho textu k bodu, ktery na te mape neni? A proc ne? :)
Urcite je tohle reseni ale jednodussi pro WMS server...