2009/5/14 hanoj <eha...@gmail.com>:
> *** je ten rozdíl více jak sto metrů?

Vnímal bych to stejně. ;-) Priorita je nyní zmapovat silnice, ulice a
případně adresy.

> *** Doporučuji oddělit dva různé pojmy:
> * administrativní hranice obce (tj. obvod katastráních území
> spravované obcí a místními částmi)
> * zastavěné/zastavitelné (urbanizované) území obce a místních části
> (jedna obec může mít více částí)

Souhlas, omlouvám se za nepřesnost. Polygon 'place' bych dával pro
intravilán; administrativní hranice se značí jinak.

> *** ještě mě napadlo, jak velký bude ten polygon v Praze, Brně... a
> jak se s ním bude pracovat když bude překrývat polygony typu landuse,
> nature...?

Bude se s ním pracovat stejně blbě jako se dnes pracuje třeba s
překryvy 'landuse' a 'highway'. JOSM potřebuje lepší podporu vrstev,
neřešil bych to změnou datového modelu.

S pozdravem,
Radek