2009/5/25 Rolf K <r...@seznam.cz>:
> No já nevím, osobně bych se toho trochu bál. Na data v OSM se dosud dá
> víceméně spolehnout, ale co se týče jiných map, tak tady už bych takový
> optimista nebyl. Už mockrát jsem v terénu marně hledal cestu, která byla
> značená v mapě, ale v reálu prostě neexistovala. A nebyly to třeba ani nijak
> nevýrazné pěšinky. A myslím si že je daleko lepší mít v OSM míň cest ale
> ověřených než celou síť, na kterou se ale nedá spolehnout že opravdu existují.
> Rolf
*** Vzdy je treba uvazovat, co je zdrojem pro spatne mapy:
je-li zdrojem mapa KCT s vojenskou mapou z r. 1990 jako podklad, tak
je nasnade ze to uz jsou hodne stare.
Dnes se ale KCT postupne predelavaji a vydavaji se CUZK podkladem...

Tedy je-li zdrojem CUZK typu DMÚ, RZM, tak to zpravidla odpovida skutecnosti.

Je treba otestovat, overit a pak podle kvality premyslet o importu.

zdravi
hanoj