> Viz odkaz, který jsem posílal v předchozím mailu
> http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2009-May/036975.html

V tom odkazu neni nic relevantniho.

> Zkrátka 'alternatenumber' je příliš obecný termín. 'konskriptionsnummer'
> jasně zaručuje unikátnost uvnitř obce/čtvrti aniž by bylo potřeba
> testovat, zda bod leží v polygonu ČR (jen bych podotkl, že takový test
> je bez GIS databáze zbytečná výpočetní zátěž).

Kdezto ta konskriptionummer "vymozenost" je zalezitost ktera bude
zatezovat & stvat _lidi_ pristich asi tak 100 let. Coz je o dost horsi
nez trochu zateze nekde na serveru (ktera mimochodem zadna nebude,
protoze server to nezajima).

Trvam na tom ze addr:alternatenumber nicemu nevadi. Pochopil bych
prejmenovani na addr:ref. Ale vyrobit nezapamatovatelny jmeno tagu
ktery pri kazdym zadavani musim googlovat?!

> Píšete, že je to ???hrůza???. Konskription je běžné německé slovo, které se
> navíc v angličtině píše podobně (conscription) bez změny významu. Nummer
> stejně tak.

Fajn, ale osm je cely v anglictine.

> Jasně, ale od toho je tu OSM wiki, která obsahuje anglický popis tagů.

A od 4 ifu na rozpoznani ze je to v cechach tu zas mame procesory. Co
je tohle za argumentaci?

Chcem tu opravdu debatovat o tom jestli se vic vykonu usetri 4 mi
porovnanimi, nebo jestli bude vypocetne narocnejsi jak budou zmateny
lidi tahat google a osm wiki?!

                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html