On Fri 2009-06-12 18:15:52, Radomir Cernoch wrote:

> Hezký pátek!
>
> To, že 1 adresa nemůže mít čp i čo zároveň platí stále. Myslel jsem to
> jinak. V OpenStreetMap je snaha nepoužívat příliš obecné názvy tagů pro
> velmi konkrétně specifikovaná data. Například číslo popisné má jasnou
> definici, zatímco 'num_in_district' je poměrně vágní. Není totiž jasné,
> co slovo 'district' znamená (okres to není).

Spolu se strankou na wiki bude velmi konkretni; nevidim v tom problem.

> Já vím, že 'conscription' nezní intuitivně. Na to se však dá zvyknout.
> Vidíte u tohoto názvu ještě jiný problém, než je trochu dlouhý název?

Ze je to hodne divny nazev a ze nevim proc bych si mel na takovou
******** zvykat. (Pak je to taky nekonzistentni se vsim, slovni na to
da totalne zmatecnou odpoved a kazdyho to donuti cist wiki; proste
nejhorsi mozna varianta).
                                                                        Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html