Pak uz mam akorat navrh to napsat proste cesky:

addr:popisne
addr:evidencni
addr:orientacni

a automaticky z toho generovat addr:housenumber, coz je to, co se
zobrazi jako cislo domu v mape.

Nejake protinavrhy?

Je fakt, ze cizincum je uplne u zadele, jak si to pojmenujeme a tezko
nam budou cisla doplnovat. Renderovat se to v oficialni verzi stejne
nikdy nebude, takze jsem pro to to pojmenovat cesky, coz je nejmene
zavadejici varianta u takhle specifickeho problemu. A je fakt, ze kdyz
je vetsina editaru u nas cesky mluvicich, proc to davat do anglictiny,
kdyz to stejne asi nikdy nebude globalne platne a vsichni tomu budou
aspon rozumet. Myslim, ze konskriptionsnummer je to same u nemcu - proto
si to pojmenovali nemecky...