> "Upgradovat" OSM natolik, aby se to dalo pouzit ke kresleni
> orientackych map je prace asi natolik narocna, ze to spis nepujde. Co
> by mohlo (teoreticky) projit je import jednotlivych map z OCAD formatu
> (je to sice proprietarni binarni format, ale je k nemu uplna
> dokumentace) do OSM, otazkou je, jak se k tomu budou stavet oddily.
> Pokud by se neimportovala mapa uplne cela (kazdy sutr/jama/mala
> pesinka....) a nejak se zjednodusila (lesni cesty, silnice, hranice
> lesa a porostu ....) tak by to mozna oddilum nemuselo vadit. Nicmene
> by se muselo dohadovat s kazdym oddilem asi zvlast.

Jestli ma nekdo kontakty, bylo by to super.

Jinak k "upgrade" OSM tak aby byla pouzitelna pro orientacni beh
doufam jednou dojde, jen to chvili potrva.

> nepujdou importovat z licencnich duvodu). Ten zbytek (ty mrnave
> ctverecky) jsou klasicke orientacke mapy, ktere by importovat sly,
> nicmene dle meho odhadu jde tak o 1-5% plochy CR.

Ona to je sice "mala" plocha, ale zas je to _zajimava_ plocha --
orientacky mapy jsou typicky na nejhezcich mistech.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html