Me to cele pripadne moc komplikovane, cilem by melo byt seznamit lidi,
ze existuje osm, ne naucit je pouzivat api. Predstavoval bych si to
spise tak, ze by se okoli cache podrobne zmapovalo, a nasledne se
uvedly instrukce typu cache lezi priblizne v teto oblasti, pobliz
cesticky ve tvaru..., 50 metru od .... Okoli by melo byt opravdu
podrobne zmapovano, aby  se cache dala v rozumnem case najit pouze s
pomoci OSM, aby nestacila dobra turisticka mapa.

Podminky bych tam vubec zadny nedaval, jenom zminku o tom, ze podobne
podrobne si muzou zmapovat i svoje okoli, pripadne zaznamenat a
nakreslit svoje cesty za jinymi cachemi.