Jachym Cepicky píše v Út 30. 06. 2009 v 06:24 +0200:

> Ten důvod je, že příslušný správní orgán buď neovládá pravidla nebo je
> porušuje záměrně, každopádně je v tom bordel. Pravidla zavádějí do
> chaotického pojmenování systém, takže i člověk místních specialit
> neznalý neudělá chybu, bude-li se jich držet.
>
> Ale pište si to jak chcete,

To nejde, nefungují pak nástroje.

> už bylo dost flamů (a nejen v rámci OSM) na
> tohle téma a nikdy nikam nevedly.

Právě jsem kontaktoval poradnu ÚJČ, popsal současný stav, a trochu
provokativně jsem navrhl, že by měli příslušnou pasáž pravidel českého
pravopisu změnit na: „Psaní velkých písmen v názvech ulic se řídí
zápisem v Územně identifikační registru adres.“

Případnou odpověď přepošlu. Pokud budou trvat na současném znění
pravidel, mají asi největší váhu úřady přimět ke změně. Myslím, že by se
jim dalo případně pomoci automatickým vygenerováním seznamu všech
„závadných“ ulic a k nim příslušejících úřadů.