Zdravim,

je to tak spis umyslne, da se samozrejme vykreslit ulice pouze carou,
ale z hlediska informacniho normalne lidi potrebuji vedet kudy vede
cesta a jak se jmenuje, coz by se do uzkeho pruhu spatne psalo.
BTW: Dle wiki je vhodne v pripade existence budov davat adresy polygonum
misto bodum, coz se na cely panelak dela spatne => je treba ho vykresit
jako jednotlive "vchody".

Trochu se pochlubim vlastnim dilem
http://www.informationfreeway.org/?lat=50.65154215856851&lon=13.843303346931904&zoom=17&layers=B0000F000F
(adresy kvuli dohadum jak tam zatim temer nejsou).