Dobrý den,

použití se liší. Někdo mapuje tagem laduse plochu kolem celé
průmyslové čtvrti, někdo používá landuse jen na každé drobné území
vyseknuté ulicemi (jeden blok domů).

Osobně se mi zdá zbytečné označovat každou malou firmičku zvlášť,
ostatně v popisu tagu landuse je slovíčko "Predominantly". Sám
používám "landuse" třeba pro celé větší město.

OpenStreetMap je mnohem volnější v užití tagů než ostatní mapy, takže
možná je rozmanitost tohoto druhu vlastně v pořádku. Až se jednou
zjistí, že "landuse" by měl označovat území pouze nad X hektarů, půlka
mapy se předělá. Může se totiž stejně tak snadno zjistit, že jemné
dělení je žádoucí -- a předelá se druhá půlka.

Zdravím,
Radek Černoch

Radomir Cernoch
+44 750 708 8293 / +420 607 282 031