Radomír Černoch píše v Ne 09. 08. 2009 v 16:55 +0200:
> Dobrý den,
>
> když někdo mapu předělá "nazpět", je dobré toho člověka kontaktovat a
> domluvit se s ním.

O to se samozřejmě snažím, ale zároveň jsem se už chtěl informovat, jak
technicky postupovat poté, co se lidsky domluvíme.

> Co se jednomu může zdát jako posun k horšímu, se
> druhému může zdát naopak.

Jen do chvíle, než vás navigace navede do zákazu vjezdu, pak už se snad
všichni shodneme, co je lepší (případně policista pomůže vysvětlit, že
tudy ne).

> Funkce "vracení" v OSM existuje, ale je dost čerstvá, takže editory ji
> zatím nepodporují (alespoň co já vím).

takže ručně udělat znovu ty změny, co jsem už jednou dělal? hmhmhmmm.

Petr