> smisene cyklostezky oznacene znackou jsou highway=cycleway + foot=DESIGNED
> ci official, nikoliv =yes. Tim pouze rikas ze tam teda chodci muzou, nikoliv
> ze je to stezka.
*** nekde jsem videl designated, presnejsi je designed? Rozlisuje se i
foot=no od foot=denied?

> Zda je to
> highway=cycleway + foot=designated,
> highway=footway + bicycle=designed ci
> highway=path + foot=designated + bicycle=designated je
> naprosto jedno, je to totozne. To ze to renderery nedodrzuji je jejich
> bordel :).
*** Z pohledu routingu je to asi jedno, tam je vsechno graf o trochu
jinych useckach s jinou cenou za pouziti.
To by pak mohlo svadet znacit vsechno jako highway=motorway a pridat
si podle potreby motorcar=no, foot=designed, bicycle=designed.
Naopak se zda, ze uz jen citem rozlisujeme nejake kategorie, coz se
muzeme snadno presvedcit na mape i pro cycleway, footway, path, podle
zpusobu pouzivani techto znacek uzivateli.

Jsem presvedcen, ze kategorie komunikaci maji svu smysl. Doplnujici
tagy nam maji usnadnit orientaci/routovani/... jen v mistech, kde
nominalni zarazeni presne nesedi.

hanoj