> Když už je o tom řeč, můžu se zeptat, co můžu použít na ruční pojmenování
>  ulic? "Komerční" plán města nesmím a obejit všechny ulice se mi zrovna
> nechce.

Bud norc.cz - snimky z ulice, neco jako google streetview kde mame
povoleni je pouzivat - tam kde jsou k dispozici, coz je Praha, Brno,
Plzen, Olomouc a Ostrava. Staci najit v te ulici ceduli a opsat jmeno,
daji se tam hledat i hospody, jednosmerky a jine veci ... :)

Casto lze nazev najit na katastralni mape z CUZK, i kdyz pozor, na par
mistech jsou jeste stare komunisticke nazvy (Fucikova, apod..)

Neco je i v UIR-ADR, to pak bude naimportovane primo v JOSM a staci
opsat nazev z okolnich adresnich bodu.

Na http://aplikace.mvcr.cz/adresa/xml.html je pak sice kompletni
adresar ulic v CR (vcetne seznamu popisnych a orientacnich cisel), ale
je to jen  seznam bez souradnic.

Existuje plugin czechaddress do JOSM, kde je pak mozne tohle
zkombinovat s katastralni mapou (kde jsou napsana cisla popisna) a tak
ty ulice pojmenovavat. Sam jsem to nezkousel, ale snad by to melo
fungovat dobre :)

Asi bych zkusil ten plugin, to by mohlo byt nejjednodussi.

O dalsich pouzitelnych zdrojich nevim.

Martin