Zdravím,

právě jsem vyrobil stránku, která na základě historie OSM dat zobrazuje
aktivitu
jednotlivých účastníků v OpenStreetMap v ČR. Tak je a bude pěkně vidět, kdo
opravdu něco dělá :-) Je k nalezení zde:

http://osm.kyblsoft.cz/statistiky/aktivita-uzivatelu

Jsou tam seznamy uživatelů OSM řazení podle aktivity za poslední týden, měsíc,
rok a celkově. Tou „aktivitou“ mám na mysli nějakou změnu v datech, která je
vidět - přidání nebo editace nodu, cesty nebo relace. Smazání se nezaznamenává
(bylo by to příliš výpočetně náročné). Aktivita se pouze sčítá.

Pak je zde uvedeno i aktuální počet vlastněných elementů (tj. které člověk
editoval jako poslední). Tam samozřejmě může dojít i k odečítání, pokud dojde
ke
smazání nebo editaci někým jiným.

Když si rozkliknete nějaké jméno, zobrazí se graf historie jeho aktivity od
počátku až doteď.
Tam je chyba; graf aktivity uživatele místy zkresluje (když je málo dat; někdy
je sloupec širší, než by měl být).

Aktualizuje se to vždy ráno cca v 7 hodin, z dat z minulého dne do cca 20:30.

Budu rád za názor, návrh a tak podobně :-) Na nějaké větší úpravy ale teď
nebudu
mít čas, což se nepochybně projeví i na těch statistikách ;-) Nicméně věřím, že
to bude k užitku.

Aleš Janda