To že uvedu kct_něco=ruin pro trasu vedoucí k hradu není duplicita,
protože tím zachycuji záměr KČT nějak označit tu trasu a protože i úplně
normální trasa může vést okolo hradu. Kdyby to bylo správně označené, tak
by mě nemělo překvapit, že značkař omylem označil cestu k hrady symbolem
pro studánku. Rozhodně to není informace, která z mapy přímo vyplývá.

--
Petr Dlouhý