Dne 7.1.2010 13:58, MP napsal(a):
> [...]
Na jakekoliv podnikani je potreba mit zivnostak, at uz clovek prijima
penize pres sms nebo jinak.

Taky mne neco takoveho napadlo, moje idea byla, ze by pro technicky
nedostatecne zdatne podnikatele (k tomu aby se tam zanesli sami) byl
formular, kde by si clovek vybral co tam chce nacpat (hospodu, obchod,
supermarket, ...), dopsal tam pak do kolonek dalsi udaje (oteviraci
hodiny, atd ....), pak by se nasel v mape a umistil tam bod a ono by
to pak vyrobilo node s patricnymi tagy a ten to pak po schvaleni
"adminem systemu" uploadlo. Neco ve stylu kdyz se firma zapisuje treba
do seznamu. K realizaci jsem se zatim ale nedostal (a vzhledem k
mnozstvi jine prace asi ani jen tak nedostanu). S nejakym zpoplatnenim
jsem nepocital, i kdyz mozna by nemuselo byt spatne tam dat moznost
dobrovolneho financniho prispevku na domapovani okoli nebo tak neco.

Vyhoda "meho" systemu je, ze admin jen omrkne jestli tam neni zadany
nejaky nesmysl a schvali. Prace tak max. na 5 vterin/firmu.

Martin

Můžu nabídnout vlastní hosting i zaštítit projekt vlastním ŽL (+DPH registrací), mám i jeden z více volných spořících účtů u mBank, který nepoužívám a ze kterého mohu pravidelně poskytovat výpisy. Platba přes Pipay.cz, kde mám myslím i registraci. Bohužel nemám příliš času na samotnou realizaci takového projektu, ale dám klidně komukoliv "volné pískoviště" na hraní. S utrženými provizemi nechť si (po jejich zdanění) dělá česká komunita, co je libo, věnuji je na cokoliv, co uznáte za vhodné.

Martin Kokeš