Ahoj,

když o tom přemýšlím, tak podle licence není možné, aby oni používali
přímo data z OSM (tedy mohou jako CC/ODBL, ne jako PD), což je trochu
škoda. Samozřejmě si mohou zobrazit změny, a na základě těch pak upravit
svá data, ale nemohou použít například vodní tok vytvořený uživatelem OSM.

Otázky tedy jsou:
Využili by to? Například u vodních by mohli.

Pokud ano, nestálo by za to vytvořit seznam uživatelů, kteří by
schvalovali, aby jejich editace mohli skončit v DIBAVODu? Existuje nějaké
jiné řešení?

Petr Dlouhý