2010/1/18 Mike Crash <m...@mikecrash.com>:
> To je šílené schéma, vůbec si nedovedu představit, jak tohle dělat v OSM.
*** to schéma jenom říká, že ruzna varianty kardinality 1:1 až 1:N
funguji pouze u:

NUTS0->NUTS1->NUTS2->NUTS3->NUTS4->LAU1->LAU2->katastralni uzemi(k.u.)

* okres by slo nahradit POU a ORP (coz je mozna zbytecne)
* take nektere NUTS by slo vynechat, nebot maji pro CR kardinalitu vzdy 1:1
to je na zamysleni

> Pokusně jsem označil dvě vesnice Borkovice a Mažice na [1], je to tak
> správně? Jde o hranice katastrálních území stejného jména.
*** chybne to neni, ale bylo by velmi dobre mit vsechny hranice jako
admin_level = 10 tj. k.u.
Teprve z nich tvorit nadrazene hranice, tj. obce, okresy ...

a nejaky zdroj a znacku o stavu
source=cuzk:prehledky
date:import_state=2009-06-21

tagy jsem dopsal na wiki