On Mon, Jan 18, 2010 at 01:19:24PM +0100, Lukas Kabrt wrote:
> Pokud neoznacime vsechna katastralni uzemi jako admin_level=10 tak
> nepujde do mapy zanest nazev k. u. a jeho identifikator. Mozna pro ne
> neni momentalne vyuziti, ale v budoucnu na ne mohou byt navazana
> nejaka dalsi data, nebo pujdou vyuzit pri nejakem dalsim importu.
        Tohle je asi dulezita poznamka. Ja sice s OSM zas tolik jeste
        spolecneho neznam, ale taky nevidim jak to tam zanest.

> Jeste poznamka - pokud se hranice k. u. a obce shoduji, tak to jeste
> neznamena, ze se shoduji nazvy k. u. a obce. (napr.  k.u. Hyncice u
> Broumova, obec Hyncice).
        Nazvy se sice lisit nemusi, ale co se lisi jiste, je cislo k.u.
        vs. cislo obce. A doporucuju obe cisla do mapy zanest, ac ted
        nemusi mit vyuziti, jsou do dostatecne obecne identifiaktory,
        aby se na ne pak dalo cokoliv navazat.

                Martin Kupec